Bakgrund

onsdag 23 november 2011

sjuk hur lenge som helst

Nu har jag varit sjuk i en vecka och 3 dagar. Förra veckan hade jag feber, ont i huvudet, var yr och mådde ila. Men nu i veckan har jag haft konstiga utslag över hela kroppen. I dag väckte mamma mig och jag hade inga utslag. Jag blev glad att jag kunde gå till skolan. Men när jag skulle gå till skolan såg jag något på handen. Sen kavla jag upp ärmen och det var fult med utslag. Jag fick vara hemma en dag till. Men i morgon då ska jag till skolan. Jag ligger efter jätte mycket i skolan efter som att jag har varit sjuk så länge. Min bästa vänner kom fram till mamma. När hon skulle hämta skolböcker till mig. Dom frågade hur det var med mig. Ebba hälsade till mig sa mamma. I skolan har vi fått ett brev från någon om att vi kan få vara med i en film. Men det är inte säkert att någon i våran klass blir utvald. Jag vill till skolan i morgon för då kommer en tjej som ska intervjua os då har vi chans att komma med i filmen. Om jag är sjuk i morgon missar jag chansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar